.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج هفته‌ي چهاردهم ليگ برتر فوتبال

هفته‌ي چهاردهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال كشور با صدرنشيني تيم پيکان قزوين پايان يافت.

در ادامه‌ي رقابت‌هاي هفته‌ي چهاردهم ليگ برتر فوتبال كشور تيم‌هاي ذوب آهن اصفهان و پيام خراسان در ورزشگاه ثامن الائمه مشهد به مصاف يكديگر رفتند كه در اين بازي ذوب آهن موفق شد با نتيجه‌ي سه بر يك پيام را شكست دهد. در اين بازي مجيد باجلان، محمد منصوري و صلصالي براي ذوب آهن و مهدي هاشمي‌نسب براي پيام گلزني كردند.

تيم فوتبال فولاد خوزستان نيز در بازي مقابل پيكان قزوين به تساوي دو بر دو دست پيدا كرد. در اين بازي ميثم رضاپور در دقيقه‌ي 15 و سعيد ميربزرگي در دقيقه‌ي 69 براي پيكان و سعيد رمضاني در دقيقه‌ي 47 و احمد آل‌نعمه در دقيقه‌ي 85 براي فولاد گلزني كردند.

مس كرمان نيز با نتيجه‌ي دو بر يك راه‌آهن شهرري را شكست داد. فرزاد آشوبي در دقيقه‌ي 20 از روي نقطه‌ي پنالتي و فراز فاطمي در دقيقه‌ي 32 براي مس كرمان گلزني كردند و تك گل راه‌آهن را نيز داوود حقي از روي نقطه‌ي پنالتي در دقيقه‌ي 22 به ثمر رساند.

بازي تيم‌هاي پاس همدان و مقاومت سپاسي شيراز نيز با تساوي يك بر يك خاتمه پيدا كرد. احمدزاده براي پاس و متوسل‌زاده براي سپاسي گلزني كردند.

تيم سايپاي كرج نيز موفق شد در يك بازي خانگي با نتيجه‌ي سه بر دو استقلال اهواز را از پيش‌رو بردارد.

برق شيراز نيز در ورزشگاه حافظيه با تساوي دو بر دو مقابل ابومسلم خراسان متوقف شد. فريد عابدي و نظرزاده براي برق گلزني كردند و عرفان اولروم و رضا ناصحي گل‌هاي تيم ابومسلم را به ثمر رساندند.

تيم فولاد مباركه‌ي سپاهان اصفهان نيز در ورزشگاه فولادشهر مقابل داماش گيلان متوقف شد. در اين بازي ابتدا آلوز در دقيقه‌ي 40 از روي نقطه‌ي پنالتي براي داماش گلزني كرد. عماد رضا نيز در دقيقه‌ي 85 با يك ضربه‌ي پنالتي گل تساوي سپاهان را به ثمر رساند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.096 seconds.